About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Tuesday, April 6, 2010

Sukarelawan Bersama Anak ASDAF


Kehadiran salah seorang sukarelawan yang juga penyumbang tetap Muslim Aid telah menggembirakan anak-anak ASDAF semalam. Kak Jennora yang sebelum ini aktif dengan projek kitchen garden di ASDAF telah pulang ke Tanah Air setelah bertugas di Belanda selama setahun setengah. Kak Jennora seperti biasa membawa donut untuk anak-anak ASDAF. Bermula dari semalam, Kak Jennora akan membantu anak-anak ASDAF untuk menyiapkan kerja sekolah setiap hari Isnin jam 5.30-6.30 petang. Disamping bergiat aktif dengan aktiviti sukarelawan Muslim Aid, Kak Jennora juga telah menyumbang sejumlah wang ke tabung orphan aid Muslim Aid untuk bantuan pendidikan dan kesihatan anak-anak ASDAF.

Kak Jennora bersama anak-anak ASDAF

pokok peria yang sudah mengeluarkan hasil

Bagi projek kitchen garden pula, projek ini akan mula aktif pada minggu hadapan dengan kehadiran pelajar praktikal dari UIA yang akan bertugas di pejabat Muslim Aid.

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...