About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Wednesday, October 2, 2013

Projek Selipar oleh Kindness.my di Kuala Lumpur


Projek Selipar anjuran Kindness.my bermula di Alor Setar dan kini tersebar di Kuala Lumpur. Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul menjadi destinasi pertama team Kindness.my untuk mulakan Projek Selipar ini. Selipar diperoleh dari sumbangan orang ramai dan ditempatkan dibeberapa buah masjid terpilih. Tujuannya ialah untuk sediakan selipar percuma bagi mereka yang kehilangan selipar atau kasut di masjid. Kerap kali kejadian sebegini berlaku terutama sekali selepas solat Jumaat. Projek ini mendapat perhatian media dan telah dimuatkan dalam rancangan Malaysia Hari Ini (MHI) di TV3.

Selipar untuk masjid hasil sumbangan orang ramai

Selipar percuma diletakkan di rak kasut

kualiti dan harga selipar dititik beratkan

liputan TV3


harapan agar projek ini menberi inspirasi kepada orang ramai


Pada yang berminat untuk turut serta dengan aktiviti Kindness.my, boleh turut serta Group Volunteer Kindness di Facebook. Syarikat korporat yang berminat untuk menaja atau mendapatkan konsultasi tentang projek CSR, boleh hubungi kami di support@kindness.my.

Muhammad bin Kamarulazizi
Pengasas Kindness.my
www.facebook.com/kindness.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...