About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Tuesday, July 5, 2011

Kelas Kulinari HIPACK bersama Chef Zam untuk Warga Ibu Tunggal


Tarikh: 2 Julai 2011
Lokasi: Silverspoon International College
Program: Kelas Kulinari HIPACK bersama Chef Zam untuk Warga Ibu Tunggal

Program yang berlangsung selama sehari ini telah memberi peluang kepada warga ibu tunggal yang telah berdaftar dengan Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia (Muslim Aid) untuk mempelajari cara-cara menyediakan juadah secara komersil. Chef selebriti iaitu Chef Zam telah dipilih untuk berkongsi cara-cara memasak juadah komersil yang bakal membantu warga ibu tunggal untuk memperoleh pendapatan tambahan.

Para ibu tunggal yang telah mengikuti program ini akan mempelajari cara-cara untuk membuat pemasaran agar skill yang mereka peroleh ini dapat dimanfaat dengan sebaiknya. Pejabat Muslim Aid akan memantau progress ibu tunggal ini hingga mereka berjaya.

acar buah

wajik durian

daging


menikmati hasil masakan yang telah dipelajari

bersama sukarelawan Muslim Aid yang telah menjadi tulang belakang kepada program HIPACK

penyampaian sijil kepada peserta

Pejabat Muslim Aid mengucapkan terima kasih kepada para penaja terutama sekali Syarikat Siti Payung yang telah membekalkan dengan door gift kepada para peserta. Muslim Aid masih mengalu-alukan sumbangan bagi mengisi tabung modal insan ibu tunggal agar lebih banyak program berbentuk skill dapat diadakan. Pada individu atau syarikat korporat yang ingin menyalurkan sumbangan, boleh hubungi pejabat Muslim Aid di 03-22881996.

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...