About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Monday, July 18, 2011

Sambutan Ulang Tahun Rakan Muslim Aid, D'Tandoor bersama Persatuan Down Syndrom Malaysia


Baru-baru ini saya berkesempatan untuk menghadiri majlis ulang tahun Restoren D'Tandoor yang ke 20 di salah satu cawangannya di Menara Kuala Lumpur. Turut dijemput sebagai tetamu istimewa ialah warga Persatuan Down Syndrom Malaysia. Ini kali pertama saya bersemuka dengan warga Down Syndrom dan merupakan pengalaman yang baru bagi saya. Sebelum ini saya pernah bersama dengan anak-anak Dylexsia dan Cerebral Palsy, yang ternyata memberi cabaran dan kesabaran yang tinggi buat ibu bapa mereka.

Tahniah saya ucapkan kepada Restoren D'Tandoor yang juga merupakan rakan amal Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia (Muslim Aid) atas ulang tahun mereka yang ke 20. Semoga lebih banyak kerja-kerja amal yang dapat dilakukan bersama D'Tandoor dan insyaAllah saya boleh pelajari lebih banyak pengetahuan tentang Down Syndrom dari Persatuan Down Syndrom Malaysia.

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...