About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Thursday, July 21, 2011

Sukarelawan Muslim Aid di Rumah Titian Kaseh


Saya berkesempatan untuk ke Rumah Titian Kaseh (RTK) baru-baru ini untuk bertemu dengan pengasas RTK iaitu Puan Sharifah atau lebih dikenali dengan Makpah. Pertemuan kali ini adalah untuk mengaturkan kelas tusyen bagi anak-anak RTK yang bakal menduduki peperiksaan PMR dan SPM tidak lama lagi. Kelas yang akan merangkumi subjek Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris, Matematik dan Sains akan diajar pada hari Ahad dengan bantuan dari dua orang sukarelawan Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia (Muslim Aid).

RTK masih memerlukan sukarelawan untuk bantu ajar anak-anak RTK bagi bagi subjek lain. Waktu yang sesuai ialah hujung minggu atau waktu bekerja dari jam 3 hingga 5 petang. Pada yang berminat untuk mengajar anak-anak RTK ini, boleh hubungi pejabat Muslim Aid di 03-22881996 atau ke pejabat RTK terus di 03-40255246 atau 03-40235769.

popia simpul yang sedap!


kuih raya yang lain

p/s popia simpul dan kuih-kuih raya yang lain boleh didapati di Rumah Titian Kaseh.

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...