About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Tuesday, February 22, 2011

Jersi Futsal Pasukan ASDAF


Hari ini pasukan futsal ASDAF sudah menerima tajaan jersi dari Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia (Muslim Aid). Muslim Aid telah menjadi penaja utama pasukan futsal ASDAF sejak dari tahun 2009 lagi apabila pertandingan Futsal Amal Anak Yatim seluruh Selangor dan Kuala Lumpur anjuran Badan Amal Siti Khadijah mula diperkenalkan. Bagi tahun 2011, pertandingan futsal amal ini kembali dan akan berlangsung pada 12 Mac 2011 di Futsal Frenzy, Shah Alam. Rumah-rumah kebajikan seluruh Selangor dan Kuala Lumpur akan menyertai pertandingan futsal ini tidak kira agama dan bangsa.

pasukan ASDAF lelaki bawah 15 tahun


latihan untuk penjaga goal

ASDAF mensasarkan untuk mendapat johan bagi pertandingan futsal tahun ini. Mereka merupakan johan pada tahun 2009 dan amat berharap agar piala dapat dibawa pulang tahun ini.

Muslim Aid mengucapkan terima kasih kepada para dermawan yang telah menyumbang kepada tabung Muslim Aid bagi acara sukan amal ini. Semoga diberkatiNya selalu.

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...