About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Friday, November 12, 2010

Limau Kasturi di Kitchen Garden ASDAF


Semalam saya berkesempatan ke ASDAF untuk mendapatkan keputusan UPSR anak-anak ASDAF. Alhamdulillah Fitri dan Salihin telah dapat 2A untuk UPSRnya. Sekian lama tidak menjenguk kitchen garden ASDAF, pokok limau kasturi sudah mengeluarkan banyak buah. Anak-anak ASDAF ini terus memetik buah tersebut. Kitchen garden di ASDAF kini hanya tinggal pokok-pokok yang tahan lama seperti limau kasturi, limau purut, jambu air dan juga pokok kari.

anak-anak ASDAF bersama limau kasturi yang dipetik

InsyaAllah pada raya kedua nanti akan diadakan ziarah qurban ke kampung orang asli di Raub di Kampung Pantos bersama pihak pengurusan ASDAF dan juga sukarelawan dan dermawan dari luar. Dan pada 22hb dan 23hb November pula anak-anak ASDAF akan ke Port Dickson untuk berkelah. Pada sukarelawan yang berminat untuk turut serta, boleh hubungi saya di pejabat Muslim Aid di 03-22881996.

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...