About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Wednesday, July 31, 2013

Projek TajaMereka bersama Sazzy Falak


Projek TajaMereka anjuran Kindness.my telah juga telah mendapat perhatian dari warga artis seperti Sazzy Falak. Sazzy Falak bersama suaminya Nash yang setiap tahun melakukan majlis berbuka puasa bersama mereka yang memerlukan dan tahun ini Sazzy memilih untuk melakukannya bersama Kindness.my. Dua tarikh telah dipilih dan majlis pertama diadakan dengan meraikan keluarga kurang berkemampuan, ibu tunggal dan juga warga OKU.

sukarelawan Kindness.my

Sazzy bermesra bersama komuniti ibu tunggal

Sazzy bersama sukarelawan Kindness.my

wajah gembira warga penerima bersama Sazzy Falak
 
Sazzy, Nash bersama rakan-rakan yang menaja

artis lain juga turut hadir

lebih banyak projek akan datang bersama Kindness.my

Sazzy Falak, Nash bersama sukarelawan Kindness.my

sumbangan barang-barang dapur

Sesi penyampaian baran sumbangan


Majlis iftar ini telah mendapat tajaan dari Sekinchan Ikan Bakar Setiawangsa dan hampir 100 orang telah hadir termasuk 40 orang penerima dan 10 orang sukarelawan dari Kindness.my. Pengalaman ini cukup berharga kepada semua terutama warga penerima yang dapat bermesra bersama Sazzy yang agak ramah dengan semua orang. Sukarelawan juga mengambil kesempatan ini untuk bergambar bersama Sazzy dan warga penerima.

Autograf dari Sazzy buat warga penerima dan sukarelawan
Majlis berbuka seterusnya akan bersama rakan-rakan Sazzy Falak dari Celepets seperti Daphne Iking, Atilia, Aishah Sinclair dan Dinas dan kali akan meraikan anak2 yatim dan miskin dari Badan Kebajikan Siti Khadijah.

Muhammad bin Kamarulazizi
Pengasas Kindness.my
www.facebook.com/kindness.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...