About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Friday, September 19, 2008

Majlis Semarak Seni


Alhamdulillah. Majlis Semarak Seni anjuran Jabatan Kebudayaan, Kesenian dan Warisan Wilayah Persekututan Kuala Lumpur sukses! Empat buah rumah kebajikan telah dijemput untuk memeriahkan majlis ini. Rumah-rumah yg dijemput ialah Asrama Darul Falah (ASDAF), Rumah Hembusan Kasturi Klang, Rumah Limpahan Kasih Puchong dan Persatuan Ibu Tunggal, anak yatim dan OKU Cheras. Antara sponsor-sponsornya pula seperti Muslim Aid Asia, Persatuan Karyawan, Persatuan Seniman, Riders Malaya Community (RMC), Gabungan Mahasiswa Dinamik Pulau Pinang (GEMADA), Maggi, Milo dan Noraini biscuits. Kehadiran beberapa orang seniman seperti Ahmad Idham, Radhi Khalid, serta juga watak Gerak Khas dan AF telah memeriahkan lagi majlis ini.







anak-anak dari Rumah Hembusan Kasturi Klang

anak-anak dari Persatuan Ibu Tunggal, anak yatim dan OKU Cheras

anak-anak dari Rumah Limpahan Kasih Puchong

anak-anak dari Asrama Darul Falah (ASDAF)

Pihak Muslim Aid Asia mengucapkan tahniah kepada pihak Jabatan Kebudayaan, Kesenian dan Warisan Wilayah Persekututan Kuala Lumpur kerana telah bekerja keras dalam menjayakan majlis amal untuk anak yatim ini.

-Muhammad bin Kamarulazizi-
Pengurus Dana dan Pemasaran

Muslim Aid Asia


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...