About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Sunday, September 14, 2008

Majlis Berbuka Puasa bersama GPMS

Anak-anak ASDAF bersama perwakilan GPMS

Baru-baru ini saya telah menerima jemputan dari seorang kawan lama saya untuk menghadiri Majlis Berbuka Puasa GPMS peringkat kebangsaan di Dewan Tan Sri Mahfoz Khalid, Kemeterian Kerja Raya. Kawan saya ini mengajak saya untuk membawa bersama sekali lima orang anak yatim untuk diberikan hamper dan duit raya sumbangan dari pihak GPMS. Walaupun GPMS merupakan NGO yang mempunyai perjuangannya tersendiri, mereka tidak lupa untuk melakukan sumbangan kebajikan kepada anak-anak yatim dibulan Ramadhan penuh keberkatan ini.


sesi berbuka puasa

pelajar-pelajar UIA juga dijemput untuk menyerikan majlis

p/s seronok bila makin banyak NGO yang minat dengan aktiviti kebajikan:) selepas majlis, anak2 ASDAF datang ziarah rumah saya pula, gambar di sini!

-Muhammad bin Kamarulazizi-
Muslim Aid Asia

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...