About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Tuesday, May 26, 2015

Projek Kurma di Bulan Ramadhan



Seperti tahun-tahun lepas, Kindness Malaysia kembali dengan satu lagi aktiviti amal iaitu Projek Kurma. Projek Kurma yang akan dijalankan pada bulan Ramadhan ini bertujuan untuk memudahkan orang ramai untuk berbuka puasa terutama sekali yang tersangkut dalam perjalanan pulang ke rumah. Projek tahunan Kindness Malaysia ini akan mensasarkan 5000 pek kurma dimana setiap pek kurma mempunyai tiga biji kurma mariami.
Kurma mariami dipilih kerana boleh tahan lama, tidak mudah rosak dan enak dimakan. Beberapa lokasi telah dikenalpasti untuk pengagihan kurma pada Ramadhan kelak. Antaranya di sekitar Kuala Lumpur, Pulau Pinang, Alor Setar, Ipoh dan Johor Bahru.

reka bentuk projek kurma dengan logo tajaan

Kindness Malaysia membuka peluang kepada individu atau syarikat yang berminat untuk menaja bagi Projek Kurma ini. Setiap pek kurma akan tertera sekali logo syarikat sebagai kerjasama dalam menyebarkan kebaikan bersama Kindness Malaysia. Harga untuk tajaan adalah seperti berikut:

1000 kotak kurma ---> RM1,500 (sekotak RM1.50)
3000 kotak kurma ---> RM3,750 (sekotak RM1.25)
5000 kotak kurma ---> RM5,000 (sekotak RM1.00)
7000 kotak kurma ---> RM6,300 (sekotak RM0.90)

Bagi yang berminat untuk menaja, boleh hubungi saya terus di 0183800961 atau email di support@kindness.my. Semoga dengan usaha ini mendapat keberkatan dariNya.

Muhammad bin Kamarulazizi
Pengasas 
Kindness Malaysia
www.facebook.com/kindness.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...