About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Sunday, July 22, 2012

Pembukaan Fast 2 Feed 2012 di Puchong

penghuni Rumah Limpahan Kasih

Alhamdulillah program Fast 2 Feed anjuran Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia (Muslim Aid) telah berlangsung dengan jayanya di Silverspoon International Colleague. Program Fast 2 Feed kali ini dilangsungkan bersama dengan penyerahan sijil untuk peserta kulinari yang selesai menjalankan kursus selama 4 bulan. Peserta kulinari ini terdiri daripada warga ibu tunggal dan anak-aak yatim lepasan Rumah Titian Kaseh. Lebih 60 anak yatim dan miskin dari Rumah Limpahan Kasih serta warga ibu tunggal dari Puchong diraikan untuk program Fast 2 Feed yang pertama ini.

Anak-anak Limpahan Kasih bersama goodie bag



warga ibu tunggal turut hadir
penyerahan sijil untuk warga ibu tunggal
Para penderma bersama dengan anak-anak yatim

Program Fast 2 Feed seterusnya akan berlangsung di Chenor, Pahang dengan meraikan 50 keluarga yang kurang berkemampuan. Kepada yang berminat untuk menaja mereka berbuka puasa, boleh layari laman blog Fast 2 Feed di sini. Setiap summbangan dan tajaan akan diberi resit pengecualian cukai.

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...