About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Monday, March 7, 2011

Gerai Muslim Aid di Majlis Alumni Sri Puteri, Cyberjaya


Pada 5 Mac 2011 yang lepas, Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia (Muslim Aid) telah membuka gerai jus buah-buahan di Sekolah Sri Puteri, Cyberjaya bersempena dengan Hari Alumni Sri Puteri. Gerai jus buah-buahan ini dibuka untuk sebagai salah satu langkah untuk mengumpul dana bagi program-program Muslim Aid 2011. Jus buah-buahan seperti epal dan limau dan air panas seperti kopi dan teh habis dijual dalam tempoh empat jam. Gerai Muslim Aid ini juga telah memberi peluang kepada pelajar-pelajar Sri Puteri untuk mengenali Muslim Aid dan aktiviti-aktiviti yang dijalankan.

Amir menyediakan jus buah-buahan

staf Muslim Aid dan juga sukarelawan

Pihak sekolah dialu-alukan untuk menjemput Muslim Aid ke program-program sekolah yang dapat memberi pendedahan kepada pelajar sekolah tentang kerja-kerja kemanusiaan dan kebajikan. Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi pejabat Muslim Aid di 03-22881996.

Muhammad bin Kamarulazizi

2 comments:

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, good to see jualan laris and that by the time we finished with the AGM, dah tak ada..hehe

:-)

Wslm, oh yes:)
thanks for the suppot:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...