About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Sunday, April 12, 2009

Dari ASDAF ke Gombak...



Lokasi: Batu 9 1/2, Gombak
Tarikh: 12 April 09
Masa: 8.30pm

Selepas selesai program wacana dari pagi hingga ke petang di ASDAF, saya bersama isteri sempat membeli barang keperluan di Carrefour Wangsa Maju, dan terus ziarah keluarga Kak Norehan di Gombak. Hampir empat bulan saya tidak berkesempatan untuk melawat keluarga En Zul dan Kak Norehan. Saya sempat menghadiahkan 3 buah buku hasil tulisan penulis terkenal iaitu Kusyi Hirdan kepada Fasihah yang kini darjah 3 dan bercita-cita untuk menjadi doktor. Buku tersebut ditandatangani sendiri oleh Kusyi Hirdan . Anak pasangan En Zul dan Kak Norehan ini merupakan pelajar-pelajar saya semasa saya bersama kawan-kawan membuat home tuition secara percuma di rumahnya ketika saya masih di UIA 3 tahun yang lalu.

Fasihah bersama buku hasil tulisan Kusyi Hirdan

Hadi bersama En Zul dan Kak Norehan

Muhammad bin Kamarulazizi
Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...