About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Sunday, October 12, 2014

Kad Kindness Sempena Hari Kindness Sedunia

Hari Kindness Sedunia atau World Kindness Day jatuh pada 13 November 2014, lebih kurang sebulan sahaja dari tarikh hari ini. Bersempena dengan hari istimewa ini, Kindness Dot My (Kindness) akan menghasilkan kad kindness yang bertujuan untuk memberi menggalakkan dan memberi inspirasi kepada orang ramai untuk melakukan kebaikan.

contoh kad dengan tajaan syarikat


Caranya agak mudah. Fikirkan idea untuk lakukan kebaikan. Kemudian laksanakan kebaikan tersebut, Berikan Kad Kindness kepada orang lain dan kongsikan aktiviti yang anda lakukan di media sosial supaya orang lain juga cenderung untuk lakukan kebaikan. Dan tidak lupa untuk hashtag #KindnessMalaysia.

Kindness bercadang untuk mencetak 500 Kad Kindness, bergantung pada penajaan. Kad Kindness ini seperti kad atm dan permukaannya (finishing) adalah matte. Pihak Kindness mengalu-alukan penajaan daripada syarikat mahupun individu. Logo syarikat yang menaja akan tertera di belakang Kad Kindness. Untuk tajaan bagi 500 Kad Kindness adalah RM1000. Bagi individu yang menaja, kad tersebut akan tertera the Kindness People

contoh kad atm dengan finishing matte

Bagi yang berminat untuk bantu sebarkan kebaikan, boleh hubungi saya terus di 0183800961 atau email di matt@kindness.my.

Sertai group volunteers Kindness untuk aktiviti akan datang di sini.

Muhammad bin Kamarulazizi
Pengasas
Kindness Dot My
www.facebook.com/kindness.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...