About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Thursday, December 17, 2009

Salam Maal Hijrah 1431H

Alhamdulillah, bermula tahun 2010, jawatan saya di Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia(Muslim Aid) akan beralih dari 'fundraising and marketing manager' ke 'programme development manager'. InsyaAllah Muslim Aid akan menerima seorang staf baru yang akan mengambil tempat saya sebagai pengurus pengumpulan dana dan pemasaran. Kali ini saya boleh fokus lebih kepada aktiviti-aktiviti kebajikan dan pembangunan ummah. Pada asalnya, sememangnya saya lebih cenderung kepada ground work disamping membuat promosi dan juga fundraising. Dengan langkah Muslim Aid mewujudkan bahagian programme development ini, maka lebih mudah bagi saya untuk merancang dan mewujudkan lebih banyak program untuk membantu mereka yang memerlukan. Kerja-kerja untuk fundraising akan diserahkan kepada staf baru yang akan masuk kelak.

Semoga dengan tahun baru 1431H bersamaan dengan 2010 akan menjadi tahun yang lebih baik untuk saya berkhidmat di Muslim Aid. Saya harap doa semua agar saya kuat dan tabah dalam usaha yang saya ceburi ini, insyaAllah.

doa awal dan akhir tahun di sini

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...