About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Monday, March 31, 2008

Seminar on Islamic Will and Bequest (Sydney)


Hari Ahad yang lepas saya menghadiri seminar dalam berkaitan dengan wasiat dan Faraid di Sydney Australia, anjuran Muslim Aid Australia. Seminar ini dihadiri oleh CEO Amanah Raya Berhad Legacy dan seorang Professor dari Al Azhar, Mesir.

En Rafie (CEO ARB Legacy) dan Prof Ali Shaaban (Al-Azhar University)


Q & A Session

Seminar ini menekankan aspek kepentingan menyediakan wasiat sebelum meninggal dunia. Kepentingan wasiat:

1- Mengelakkan dari perebutan wang dan harta dikalangan keluarga sendiri
2- Dapat menetapkan sejumlah harta (kurang dari 1/3) untuk disumbangkan kepada badan kebajikan (untuk saham akhirat).

InsyaAllah, dalam tempoh terdekat ini, Muslim Aid Asia akan bekerjasama dengan Amanah Raya Berhad dalam menekankan kepentingan wasiat.
Bersama CEO Amanah Raya Legacy

Pada yang berminat untuk info atau seminar tentang wasiat dan faraid, boleh hubungi Muslim Aid Asia atau Amanah Raya Berhad Legacy untuk maklumat lanjut.

-Muhammad-
012-3377 195

1 comments:

A digital representation of this mapping utilizing a set value of 128 and a reel with 22 slots could also be} seen in Fig. You'll receive a day by day bonus of free coins and free spins each time you log in, and you can get get} much more bonus coins by following us on social media. Speed won't impact on|affect|impact} your outcomes, as slot machines rely upon luck. The odds are programmed into the machine because it's launched to the on line casino flooring and could also be} modified at periodic intervals, however not throughout play. You don't have to guess max on this game, however 카지노사이트 you need to} guess all of the traces.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...