About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Saturday, February 6, 2016

Go Auto Taja Haval M4 Untuk Futsal Piala Kindness 2016



Alhamdulillah, julung kalinya Kindness Malaysia menerima tajaan berupa dua buah kereta kompak SUV jenama Haval M4 untuk digunakan bagi mempromosikan Futsal Piala Kindness 2016. Haval atau sebelum ini dikenali sebagai Great Wall Motor  ini merupakan pengeluar SUV terbesar di China dan telah mula memasuki pasaran Malaysia pada tahun 2012. Terdapat pelbagai aktiviti kebaikan yang akan berlangsung dan kenderaan rasmi Kindness Malaysia ini bakal memudahkan lagi kelancaran program. Kerjasama ini merupakan kerjasama strategik kerana jenama Haval M4 lebih fokus kepada target market di bawah 40 tahun.

Dato Mohd Azli bersama sukarelawan Kindness Malaysia di program Feed the Homeless
Kenderaan rasmi Haval M4 ini akan digunakan disetiap aktiviti Kindness Malaysia dan tidak tertumpu pada Futsal Piala Kindness 2016 sahaja. Sehingga kini Kindness Malaysia telah menerima penyertaan futsal Piala Kindness bukan sahaja di sekitar Lembah Klang, malah dari rumah kebajikan dari Kuantan, Pulau Pinang dan juga Alor Setar. Pada peringkat awal ini, Haval M4 akan memulakan lawatan pertama di rumah kebajikan di Pulau Pinang dan Alor Setar yang merupakan antara pasukan futsal awal yang terawal mendaftar untuk Futsal Piala Kindness 2016.

Haval M4 dengan pelekat baru

Pandangan bahagian belakang

Kereta rasmi Futsal Piala Kindness 2016
Kerjasama antara Kindness Malaysia dan GO Auto yang merupakan pengedar eksklusif Haval di Malaysia ini menjadi titik tolak permulaan dalam misi melakukan kebaikan sebagai CSR (corporate social responsiblity) utama bagi tahun 2016. Pihak Kindness Malaysia mengucapkan jutaan tahniah dan terima kasih kepada Go Auto serta kepada CEO GO Auto; Dato SM Azli Tan Sri SM Nasimuddin kerana memilih misi kebaikan sebagai agenda utama CSR mereka.

Kereta rasmi Kindness Malaysia yang ditemui oleh fan Kindness Malaysia

Lagi ditemui oleh fan Kindness Malaysia ketika dalam perjalanan ke Utara Tanah Air

Kindness Malaysia mengalu-alukan syarikat korporat yang lain untuk memilih misi kebaikan sebagai agenda utama CSR mereka di Malaysia. Untuk maklumat lanjut, boleh terus email ke support@kindness.my.

Muhammad bin Kamarulazizi
Pengasas
Kindness Malaysia
www.facebook.com/kindness.my


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...