About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Sunday, July 18, 2010

Santai Rohani Bersama Anak-anak ASDAF


Lokasi: Cineleasure Mutiara Damansara
Tarikh: 18 Julai 2010


Semalam anak-anak ASDAF berpeluang ke Cineleasure di Mutiara Damansara untuk menonton movie kartun Descipable Me. Program ini telah mendapat tajaan dari salah seorang penderma dari Muslim Aid yang tidak mahu namanya diketahui umum. Setelah 6 bulan anak-anak ASDAF belajar bersungguh-sungguh untuk persediaan peperiksaan mereka, mereka telah diberi peluang untuk berehat santai sambil menonton movie kartun yang yang baru. Hampir 50 orang termasuk anak-anak ASDAF, staf ASDAF, dan sukarelawan Muslim Aid turut serta dalam program santai rohani ini.

beratur sebelum masuk ke panggung

sebelum movie bermula

3 baris untuk anak-anak ASDAF

menikmati juadah selepas menonton movie


sukarelawan Muslim Aid bersama anak-anak ASDAF

InsyaAllah menjelang bulan Ramadhan ini, pihak Muslim Aid sudah mula merangka program Fast 2 Feed yang bakal diadakan di ASDAF sendiri, juga di UIA cawangan Petaling Jaya dan juga di Politeknik Perlis. Kepada yang berminat untuk menaja anak-anak yatim dan miskin ini untuk berbuka puasa, boleh layari laman blog Fast 2 Feed.

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...