About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Wednesday, September 16, 2009

Ramadhan Food Aid Tour II

Alhamdulillah, hari ini lebih 30 keluarga miskin dan golongan ibu tunggal diberi bantuan food aid dan sedikit wang sempena Ramadhan Food Aid Tour anjuran Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia (Muslim Aid). Kali ini di lokasi Sungai Ara Pulau Pinang dengan kerjasama JKKK Sg Ara. Pihak JKKK Sg Ara yang dipengerusi oleh Encik Zainudin Hanif telah menaja warga penerima sumbangan untuk berbuka puasa, kemudian disusuli dengan pemberian bungkusan food aid dan wang oleh Muslim Aid.

sumbangan untuk mereka yang tidak berkemampuan


duit raya dihulurkan

bersama En Hazril Hassan

bersama JKKK Sg Ara, Mr Tan Boon Hoe, Mr Gooi Seeng Lok, En Zainudin Hanif dan Ms Janet

Muslim Aid mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat untuk menjayakan program Ramadhan Food Aid ini terutama sekali En Hazril Hassan, seorang aktivis yang aktif di Sungai Ara, Encik Zainudin Hanif pengerusi JKKK Sg Ara, ahli-ahli JKKK yang lain serta dermawan serta orang ramai yang telah menyumbang melalui Muslim Aid. Bantuan food aid ini merupakan hasil dari kutipan fidyah dan sumbangan orang ramai di bulan Ramadhan kepada Muslim Aid.

Muhammad bin Kamarulazizi
Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...