About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Tuesday, July 14, 2009

Ziarah ke Rumah Kak Norehan


Ahad lepas saya telah berpeluang pergi melawat keluarga Kak Norehan dan Abg Zul. Saya mendapat tahu Fasihah (darjah 3) dan Ain (darjah 1) telah mendapat straight A untuk peperiksaan pertengahan tahun. Bersyukur sekali dengan keputusan tersebut. Anak-anak Kak Norehan ini pernah saya ajar tusyen bersama rakan-rakan ketika belajar di UIA dahulu. Kali ini, abg Zul telah meminta saya susunkan jadual belajar untuk anak-anaknya sebagai persediaan peperiksaan akhir tahun.

jadual belajar Fasihah

semua jadual ditampal ke dinding

InsyaAllah menjelang bulan puasa ini, saya merancang untuk membuat program berbuka puasa di rumah Kak Norehan. Pada yang ingin membayar fidyah atau menyumbang, boleh hubungi saya terus di 012-3377195.

Butiran Kak Norehan di sini.

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...