About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Monday, February 9, 2009

Muslim Aid: Program Belia dan Makan Malam Amal

Tarikh: 8 Feb 2009
Program: Program Belia Bersama RD Club
Lokasi: Taman Tasik Titiwangsa
Masa: 10am-3pm

Alhamdulillah, semalam dua event selesai dalam satu hari. Pada paginya, Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia (YKMAM) telah dijemput untuk program belia bersama dengan RD Club di Taman Tasik Titiwangsa. YKMAM berpeluang untuk berkongsi tentang situasi di Gaza bersama pengunjung-pengunjung di program belia tersebut. Pihak YKMAM mengucapkan terima kasih kepada team RD Club kerana telah menjemput YKMAM untuk program bersama belia ini.


Tarikh: 8 Feb 2009
Program: Majlis Makan Malam Amal PERKIM CFS UIA PJ.
Lokasi: UIA CFS Petaling Jaya
Masa: 9pm-11pm

Pada sebelah malam pula, YKMAM pula telah dijemput untuk Majlis Makan Malam Amal anjuran PERKIM CFS UIA di PJ. Majlis Makan Malam Amal ini merupakan program penutup bagi Bulan Amal PERKIM 2009. Yang menarik, terdapat bidaan untuk barang komputer dari thumb drive hingga ke laptop. Pembelian melalui bidaan ini akan terus disalurkan ke Gaza melalui YKMAM. Tahniah kepada pelajar-pelajar PERKIM CFS kerana berjaya menganjurkan program amal sebegini.

Muhammad bin Kamarulazizi
Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...