About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Sunday, February 16, 2014

Projek Free di Free Market TTDI



Alhamdulillah, selesai sudah lagi sebuah aktiviti oleh team Kindness dan kali ini bertempat di Masjid Al-Ghufran, Taman Tun Dr. Ismail (TTDI). Penganjur Free Market TTDI kali ini mendapat sambutan yang sangat menggalakkan bukan sahaja dari TTDI sendiri, malahan dari sekitar Lembah Kelang. Aktiviti bermula seawal jam lapan pagi dimana orang ramai mengambil meja dan menyusun barang-barang yang ingin diberikan percuma. Pelbagai jenis barangan dapat dilihat dari pakaian kanak-kanak hingga ke set televisyen dan stroller bayi.

Ramai yang ingin tahu dengan lebih lanjut tentang Kindness

antara pengunjung yang tertarik dengan Projek Selipar

Team Kindness juga bawa beberapa buah buku, pakaian dan kit Kindness untuk diberikan percuma kepada orang ramai. Acara kali ini memberi peluang kepada Kindness untuk menerangkan apa itu Kindness serta aktiviti-aktiviti yang dijalankan kepada para pengunjung. 

mini Projek Seringgit turut dijalankan di Free Market TTDI

antara yang jumpa nota RM1

Bagi pihak Kindness, kami mengucapkan tahniah kepada penganjur Free Market TTDI atas usaha yang sangat baik. Semoga lebih banyak projek dapat dijalankan di masa akan datang, insyaAllah.

Muhammad bin Kamarulazizi
Pengasas Kindness
www.facebook.com/kindness.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...