About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Sunday, June 29, 2014

Projek TajaMereka 2014 Bermula di lokasi pertama Chow Kit



Alhamdulillah Projek TajaMereka bermula dengan sahur di hari pertama Ramadhan 1435 bersama dua orang warga gelandangan di Chow Kit. Konsep TajaMereka yang dipopularkan oleh Kindness Dot My (Kindness) diteruskan dan kali ini jenis penerima manfaat dipelbagaikan bagi membawa sedikit kelainan berbanding tahun sebelumnya.

penaja yang bersahur bersama warga gelandangan

pengalaman yang tidak dapat dibeli dengan wang Ringgit

Permulaan yang kecil ini cukup bermakna bagi dua orang sukarelawan yang juga penaja bagi TajaMereka yang pertama tahun ini. Pengalaman bersahur bersama warga gelandangan cukup bermakna, dan apa yang menarik ialah apabila mereka menerima sumbangan duit raya selepas selesai bersahur. Wajah gembira mereka ini membuatkan penaja yang turut serta bersahur berasa terharu.

berkongsi kegembiraan
Projek TajaMereka akan diteruskan lagi yag bakal melibatkan penerima manfaat seperti anak-anak yatim, komuniti pelarian, warga miskin bandar seperti tukang sapu dan pakcik sekuriti. Bagi mereka yang berminat untuk menaja, boleh lakukannya ke akaun Maybank 514057664892 atas nama Kindness Dot My. Email butiran transaksi ke support@kindness.my bersama butiran berikut:

Nama:
No tel:
Jumlah Tajaan:
Masa dan tarikh transaksi:
Lokasi (jika turut serta):

Tajaan untuk seorang ialah RM40 yang akan merangkumi kos berbuka puasa, duit raya dan sedikit sumbangan untuk penerima manfaat. Untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi saya terus di 0183800961 atau email di support@kindness.my

Info mengenai Projek TajaMereka di sini

Muhammad bin Kamarulazizi
Pengasas
Kindness Dot My

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...