About

Blog tentang aktiviti-aktiviti amal di dalam dan luar Malaysia

More About Me...

Kita pesimis dengan kesengsaraan insan yang menderita di serata dunia. Laman ini cuba mengundang kembali sekelumit fitrah insani yang cakna dan peka dengan kesengsaraan insan lain. Infaq di jalan Allah...

RSS Subscribe

Booking.com

Monday, March 19, 2012

Charity Walk: A Mile for a Smile

 

Menjelang bulan May ini, pihak Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia (Muslim Aid) dengan kerjasama Euphoria Event akan mengadakan sebuah program berjalan sambil beramal yang diberi nama 'A Mile for a Smile'. Program charity walk ini bertujuan untuk mengumpulkan dana pendidikan Muslim Aid bagi membantu kanak-kanak yang kurang bernasib baik di seluruh Malaysia.

mesyuarat peringkat awal antara Muslim Aid dan Euphoria Event di UiTM Puncak Alam

mensasarkan 50,000 like untuk page A Mile for a Smile

Euphoria Event ini merupakan kumpulan pelajar-pelajar UiTM Puncak Alam dari jurusan pengurusan program (event management). Program ini akan berlangsung di Taman Metropolitan Kepong pada 5 May 2012 dan mensasarkan lebih 500 orang peserta. Program ini bakal menarik banyak tajaan dari syarikat-syarikat dan individu yang berminat untuk turut serta bagi mengumpul dana pendidikan Muslim Aid.

aktiviti fundraising yang dilakukan di Pasar Tani Mega Shah Alam
Pendaftaran dan sumbangan boleh dilakukan setiap Ahad di Pasar Tani Mega Shah Alam
Pada yang ingin menaja atau menyumbang, boleh hubungi pejabat Muslim Aid di 03-22881996. Bagi individu atau syarikat yang berminat untuk turut serta, boleh hubungi 017-6055068 (Dayah). Ikuti perkembangan 'A Mile for a Smile' di Facebook!

Muhammad bin Kamarulazizi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...